lördag 17 augusti 2013

TUMMEN UPP FÖR RUSTA!

Sommaren börjar lida mot sitt slut och det börjar bli märkbart svalare på kvällarna. Det är nu jag kan ta mig tid att sitta framför datorn igen, utan att längta ut till solen. Nej, vi har inte haft många regniga timmar under vår semester!

Bland alla mina bilder hittade jag för ett tag sedan bilder från renoveringen här hemma. Vårt palats är ett fullkomligt kaos med Bo Kaspers orkester spelades samtidigt upp i mitt huvud...
Bland rivna väggar och uppbrutna golv var det svårt att se framför sig vad som skulle växa fram till slut. Bilderna kommer här i bloggen framöver.
-

På väg till mataffären idag blev det också ett besök på Rusta. Helt plötsligt råkade vi dessutom hamna på avdelningen med inredning, där de lägligt hade börjat fylla på med höstnyheterna. Jag blev positivt överraskad av alla fina inredningsdetaljer. Det känns som att Rusta verkligen är med på banan i höst!

Ur Rustas höstsortiment. Ljuslyktor kan man inte få för många av inför den kommande årstiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar